سیستم مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات

برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دهد، هماهنگی‌های اولیه با شرکت کنندگان، تهیه مکان و وسائل پذیرایی، پیگیری مصوبات و… همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها هستند.

سیستم الکترونیکی مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات، با نگاهی کاربردی، مدیریت جلسات در سازمان ها را آسان می کند و می تواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران جلسه، شرکت کنندگان و سایر افراد درگیر باشد.

 

سیستم مدیریت صورت جلسات

امکانات و قابلیت ها

  • امكان تعریف برنامه جلسه
  • مشاهده تقویم جلسات برای جلوگیری از تداخل
  • امکان تقسيم بندی موضوع و هدف جلسات
  • تعيين عنوان، محل، زمان شروع، زمان پايان و زمان يادآوری جلسه
  • امکان ارسال دعوت نامه به همراه دستور جلسه به اعضای جلسه
  • امكان يادآوری جلسات پيش از شروع از طريق SMS و يا پست الكترونيک
  • امکان تاييد کردن جلسه توسط فرد دعوت شده
  • امکان لغو قرارملاقات و اطلاع رسانی به اعضای جلسه به صورت خودکار
  • تهیه پیشنویس اولیه بر اساس فعالیت های باقیمانده از جلسات مرتبط قبلی
  • ثبت صورتجلسه و همچنين ساير نتايج و تصميمات جلسه
  • امکان ثبت و ضميمه نمودن انواع فايل های مربوط به جلسه (اسکن صورت جلسه امضاء شده، فايل صوتی و تصويری و مستندات ... )
  • شماره گذاری خودکار صورت جلسات
  • امکان پرینت از صورتجلسات و قراردادن اسکن صورتجلسات در سیستم
  • ثبت مصوبات جلسه و تعيين افراد مجری و مهلت انجام آن
  • ارسال مصوبات تصمیم گیری شده برای مجريان تعيين شده
  • قابل رويت بودن فعاليت‌های ارجاع شده به هر شخص در ليست پيگيری‌ها
  • امکان رويت اقدامات و روند پيشرفت يک فعاليت ارجاعی
  • آرشیو و جستجوی صورت جلسات بر اساس شماره و محتوا
  • تهیه گزارشاتی از تعداد جلسات برگزار شده و لغو شده
  • ارائه گزارشات کامل و دقیق از قرارداد ها و آخرین وضعیت پیگیری آن ها
  • تهیه گزارش از مصوبات، حاضرین و غایبین
  • تهیه گزارش از فعالیت های واگذار شده و به اتمام رسیده

فرقی نمیکند که شما در کجای اقتصاد دیجیتالی فعالیت می‎کنید، شما به اطلاعات مورد نیازتان خیلی سریع‎تر، بهینه‌تر و موثرتر دسترسی خواهید داشت

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مدیریت هوشمند Dexiro می باشد. - powered by Enfold WordPress Theme